CORONA 2021: OBAVEZNE COVID POTVRDE – Upute o ulasku na blagajnu i poslovne prostore

Sukladno odluci Civilnog stožera Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova iznosimo nove procedure korištenja poslovnih prostora tvrtke Inkasator d.o.o. , a koje se odnose na sve naše potrošače. Člankom V. navedene Odluke definirano je: „Obveza predočenja EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju odnosi se i na sve stranke koje dolaze u službene prostorije u kojima rade osobe iz točke I. Odluke, sve pružatelje usluga koji pružaju različite usluge u tim prostorima ili su angažirani za određene poslove u njihovim prostorima ili druge osobe koje dolaze u njihove prostore po bilo kojoj osnovi“.

 

 

 

Temeljem Odluke, sve naše poslovne prostore u zgradi MV Trenda (nova zgrada na tržnici) i u zgradi OTP-a mogu koristiti osobe koje posjeduju potvrdu o preboljenju, cijepljenju ili drugi dokaz propisan Odlukom.

 

 

 

Upute kod plaćanja računa na blagajni tvrtke Inkasator:

 

Poštujte epidemiološke mjere razmaka i nošenja medicinskih maski za vrijeme čekanja u redu,Dok čekate, obići će vas predstavnik zaštitarske službe koji će provjeriti imate li valjanu ispravu kojom možete ući u prostor blagajne,Ukoliko nemate potvrdu ili drugu valjanu ispravu račun i potrebni iznos možete dati zaštitaru koji će umjesto Vas platiti račun te Vam vratiti odrezak i ostatak sredstava,Račun možete platiti m-bankingom ili Internet bankarstvom bez dolaska na blagajnu,Račun za Vas može platiti treća osoba koja posjeduje COVID potvrdu.

 

 

 

Upute kod ulaska u druge poslovne prostorije:

 

Pozvonite i pričekajte dolazak radnika,Radnik će provjeriti imate li COVID potvrdu, izmjeriti Vam temperaturu i upisati Vas u evidenciju,Ukoliko nemate COVID potvrdu ili drugi važeći dokument radnik će Vas zamoliti da pričekate u vanjskom predprostoru,Do Vas će doći radnik zadužen za rješavanje Vašeg zahtjeva, problema, upita,Nastojte za vrijeme trajanja ove Odluke sve potrebe rješavati telefonski ili putem e-pošte.

 

 

 

Odluku u cijelosti možete pronaći OVDJE