Društvena odgovornost i održivi razvoj
Kontinuirane i dosljedne aktivnosti koje u poslovanju proizlaze iz spremnosti da se odgovori izazovima vremena i ekonomskih trendova koji dolaze iz neposrednog i šireg okruženja odraz su poslovne odgovornosti tvrtke.
Sustavno ulaganje u kvalitetu poslovanja pridonosi:
- pozitivnim pokazateljima poslovanja u svim segmentima,
- zadovoljstvu potrošača,
- zadovoljstvu korisnika,
- zadovoljstvu vlasnika i
- pozitivnom radnom okruženju.
Kvalitetna usluga i društvena odgovornost smjernice su svakog poslovnog procesa. Osim Uprave društva, poslovna i društvena odgovornost implementirana je u rad Nadzornog odbora i Skupštine. Ciljevi poslovne odgovornosti tvrtke su:
- procjena rizika i izazova,
- jačanje unutrašnjeg upravljanja i odgovornosti,
- osiguranje svjesnosti zaposlenika o važnosti odgovornog poslovanja.
Tvrtka se opredijelila za način djelovanja kojim će biti prepoznata na tržištu kao pouzdan, kvalitetan i poželjan partner. Kvalitetom usluga pokazuje se klijentima spremnost na suradnju, prepoznavanje i zadovoljenje njihovih potreba i očekivanja. Podaci dobiveni od klijenata o učinku obavljanja poslova za i u ime njih, te rezultati internih prosudbi osnova su za provedbu stalnih poboljšanja usluga.