Naslovna / Društvena odgovornost i održivi razvoj

Društvena odgovornost i održivi razvoj

Kontinuirane i dosljedne aktivnosti koje u poslovanju proizlaze iz spremnosti da se odgovori izazovima vremena i ekonomskih trendova koji dolaze iz neposrednog i šireg okruženja odraz su poslovne odgovornosti tvrtke.

Sustavno ulaganje u kvalitetu poslovanja pridonosi:

  • pozitivnim pokazateljima poslovanja u svim segmentima,
  • zadovoljstvu potrošača,
  • zadovoljstvu korisnika,
  • zadovoljstvu vlasnika i
  • pozitivnom radnom okruženju.

Kvalitetna usluga i društvena odgovornost smjernice su svakog poslovnog procesa. Osim Uprave društva, poslovna i društvena odgovornost implementirana je u rad Nadzornog odbora i Skupštine. Ciljevi poslovne odgovornosti tvrtke su:

  • procjena rizika i izazova,
  • jačanje unutrašnjeg upravljanja i odgovornosti,
  • osiguranje svjesnosti zaposlenika o važnosti odgovornog poslovanja.

Tvrtka se opredijelila za način djelovanja kojim će biti prepoznata na tržištu kao pouzdan, kvalitetan i poželjan partner. Kvalitetom usluga pokazuje se klijentima spremnost na suradnju, prepoznavanje i zadovoljenje njihovih potreba i očekivanja. Podaci dobiveni od klijenata o učinku obavljanja poslova za i u ime njih, te rezultati internih prosudbi osnova su za provedbu stalnih poboljšanja usluga.