Naslovna / Info DOM potrošača / Javna nabava
Javna nabava
Sukladno Zakonu o javnoj nabavi, Inkasator d.o.o. kao javni naručitelj dužan je postupke javne nabave roba, radova i usluga objavljivati u Narodnim novinama u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH).
Temeljem članka 80. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi navodimo da nema gospodarskih subjekata s kojima je predstavnik naručitelja iz članka 76. stavka 2. u sukobu interesa.
Prve izmjene Plana nabave 2022
Prve izmjene Plana nabave 2021
Plan nabave roba, radova i usluga 2021
Plan nabave roba, radova i usluga 2020
Plan nabave roba, radova i usluga 2019
Prve izmjene Plana nabave 2018 – 27.02.2018.
Plan nabave roba, radova i usluga 2018 – 19.12.2017.
Prve izmjene Plana nabave 2017 – 19.12.2017.
Plan nabave roba, radova i usluga 2017 – 02.02.2017.
Druge izmjene Plana nabave 2016 – 23.11.2016.
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
15.06.2021. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 01/21 JN
Odluka o odabiru Uredska oprema i potrepštine
Odluka o odabiru Tiskarski materijal
01.06.2021.Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 01/21 JN
Poziv na dostavu ponuda
TISKARSKI MATERIJAL
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TONERI
18.06.2020. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 03/20 JN
Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja po grupama kako je bio objavljen poziv možete pronaći na linkovima:
Toneri
Uredska oprema i potrepštine
Tiskarski materijal
01.06.2020.Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 03/20 JN
Poziv na dostavu
TONERI
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TISKARSKI MATERIJAL
17.06.2019. Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br. 01/19 JN
Odluke o odabiru najpovoljnijih ponuditelja po grupama kako je bio objavljen poziv možete pronaći na linkovima:
Tiskarski materijal odluka
Uredska oprema i potrebštine odluka
Toneri odluka
04.06.2019. Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave uredskog materijala ev.br 01/19 JN
TISKARSKI MATERIJAL
UREDSKA OPREMA I POTREPŠTINE
TONERI
15.06.2018. Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu nabave jednostavne vrijednosti:
Razna uredska oprema i potrepštine, ev. broj nabave: 02/2018.
Odluka o odabiru
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
01.06.2018. Poziv na dostavu ponuda u predmetu nabave jednostavne vrijednosti:
Razna uredska oprema i potrepštine: ev. broj nabave: 02/2018
Poziv na dostavu ponuda
Troškovnik uredski
16.06.2017.Poziv na dostavu ponuda u predmetu jednostavne nabave:
Razna uredska oprema i potrepštine, ev. broj nabave: 01/2017
Troškovnik
Poziv na dostavu ponuda
17.06.2016. Poziv na dostavu ponuda u predmetu bagatelne vrijednosti:
Uredski materijal ev. br. 01/2016, 17.06.2016.
Poziv na dostavu ponude
Troškovnik
Pojašnjenje kolone troškovnika
06.07.2016. Odluka o odabiru najpovoljnije ponude u predmetu nabave bagatelne vrijednosti:
Uredski materijal ev. br. 01/2016